E-poe kasutustingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1  Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Külalise) ja ostukeskkonna kristall.ee (edaspidi Kaubamaja) omaniku Karlev OÜ. (edaspidi Kaupmees) vahel Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3  Lisaks Kaubamaja kasutustingimustele reguleerivad Külalise ja Kaupmehe vahelisi suhteid head tavad ning Ostuinfo.

1.4  Ostu sooritamisega annab Külaline omapoolse nõusoleku ning kinnitab, et ta on tutvunud, läbi lugenud ning mõistnud Kasutustingimustes sätestatut ja toodete kohta käivat Kasutus / hooldusjuhendeid.

2. Tooted ja Hinnad

2.1  Toodete hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

2.2 Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile. 

2.3  Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Kui Külaline edastas oma tellimuse vahetult enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse vormistamise momendil.

2.4 Toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda mõnevõrra tegelikest toodetest.

3. Toodete eest tasumine 

3.1. Külaline saab valida kahe tasumis viisi vahel: arvega (ülekandega) või läbi maksekeskuse pangalingi kaudu.

3.2  Pärast tellimuse vormistamist saadetakse Külalilsele elektrooniliselt koopia tema tellimusest, mille alusel saab kauba eest tasuda.

3.3  Külaline on kohustatud enne arve tasumist kontrollima, et andmed arvel vastavad tellimusele (tellitud tooted ja kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse).

3.4  Külaline saab tasuda pangaülekandega. Külaline peab tasuma tellimuse 100 %-liselt. 

3.5  Tellimuse täitmisega hakatakse tegelema alates hetkest, kui kogu tellimuse summa on laekunud Kaupmehe arvelduskontole.

3.6  Kui Külaline ei ole ettemaksuarvet tasunud 3 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, loeb Kaupmees seda Külaline sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse.

3.7  Enam kui viie (5) tühistatud tellimuse korral on Kaupmehel õigus Külalise kasutajakonto blokeerida. 

4. Toodete tarnimine

4.1.1 Itella / SmartPost OÜ pakiautomaat (2,95€);

4.1.2 Itella / Smart Kuller üle Eesti (4,50€)

4.1.3 Kuller üle Eesti (õrnad tooted) (12,50€);

4.1.4 Ise järele, Karlev OÜ esindusse (Elektroni 2, Tallinn 13415) E-N 10:00-15:00 (0€).

NB! Kõik tooted, millel on e-poes nähtav toote hind, on 99,9% tõenäosusega olemas koha peal meie esinduses. Seega kui valid tarneviisiks: "Ise järele, Karlev OÜ esindusse" - siis võib oma ostule järgi tulla juba järgmisel tööpäeval. 
Juhul kui juhtub, et toode on otsa saanud, siis kindlasti teavitame Ostjat esimesel võimalusel.

4.2  Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti.

4.3.  Külaline on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Külalise poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

4.4. NB! kaup postitatakse 3 tööpäeva jooksul pärast arve tasumist!
4.5. NB! NB! 
INFO ITELLALT / SMARTPOST'ilt
Pakisaatmise kõrghooaeg

Kuna käes on pakisaatmise kõrghooaeg, siis on pakimahud tavapärasest märkimisväärselt suuremad, mistõttu võivad tavapärased tarneajad pisut pikeneda.
Oleme tänulikud kui juba oma ostuprotsessis ja / või infokirjades paneksite klientidele südamele, et nad võimalikult kiiresti oma pakid automaatidest välja võtavad – nii saame kiirendada pakkide liikumist pakiautomaatidesse.

4.6. ITELLA / SMARTPOST'i Korje- ja tarnelubadused pühadeperioodil
Pakiautomaatide tühjendamine ja täitmine
22.12
 täitmine ja tühjendamine tavapärase graafiku alusel
23.12 täitmine ja tühjendamine tavapärase graafiku alusel. Enne korjeaega sisestatud pakid jõuavad automaatidesse 27.12
24.-26.12 täitmist ja tühjendamist ei toimu
27.12
 enne korjeaega sisestatud pakid jõuavad automaatidesse 28.12. Korje toimub pühapäevase graafiku järgi
28.12 täitmine ja tühjendamine tavapärase graafiku alusel
31.12 täitmine ja tühjendamine toimub jooksva graafiku alusel. 31.12 sisestatud pakid jõuavad automaatidesse hiljemalt 03.01
01.01 täitmist ja tühjendamist ei toimu
02.01
 täitmine ja tühjendamine tavapärase graafiku alusel

Kullerkorjed ja kullerpakkide kättetoimetamine
22.12
 korjed ja pakkide kättetoimetamine tavapärase graafiku alusel
23.12 pakkide kättetoimetamine tavapärase graafiku alusel. Korjeid sellel päeval ei toimu
24.-27.12 kullerkorjeid ja pakkide kättetoimetamist ei toimu
28.12
 korjed ja pakkide kättetoimetamine tavapärase graafiku alusel
31.12 pakkide kättetoimetamine jooksva graafiku alusel. Korjeid sellel päeval ei toimu
01.01 kullerkorjeid ja pakkide kättetoimetamist ei toimu
02.01
 korjed ja pakkide kättetoimetamine toimub tavapärase graafiku alusel

5. Tellimuse tühistamine, toodete tagastamine ja garantii. 

5.1  Külalisel on õigus enne kauba kättetoimetamist tühistada oma tellimus, saates Kaupmehele elektronpostiga vastavasisulise avalduse. Ettemaks tühistatud tellimuse eest tagastatakse Külalisel pangakontole 10 tööpäeva jooksul peale avalduse esitamist.

5.2  Külalisel on õigus taganeda sooritatud ostust 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Selleks peab Külaline saatma elektronpostiga Kaupmehele kirjaliku taganemisavalduse, kuhu tuleb märkida ka taganemise põhjus, oma andmed ja tellimuse number.

5.3  Tagastatav kaup peab olema:
5.3.1. kasutamata, 
5.3.2. originaalpakendis,
5.3.3. originaalpakend peab olema terve
5.3.4. tootel / toodetel peab küljes olema originaal hinnasilt ja/või kaubamärk
.
Kõik neli (4) tingimust peavad olema täidetud üheaegselt!!!
Juhul kui kõik neli (4)tingimust EI OLE täidetud üheaegselt on Kaupmehel õigus keelduda toote tagasi võtmisest ja raha tagastamisest.

5.4. Raha tagastatud kauba eest, välja arvatud transpordikulud, kantakse Külalise pangakontole 10 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Kaupmehe poolt. Paki kättesaamise kohta saadetakse Külalise e-mailile teavitus.

5.5  Kauba tagastamise kulud kannab Külaline.

5.6  Kui Külaline on saanud vigastatud toote, tuleb see tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Antud juhul võib Külaline nõuda kas toote asendamist või raha tagastamist. Vigastatud toote korral hüvitab transpordikulud Kaupmees.

5.7  Kaupmees garanteerib kõikide kaupade originaalsuse ning vastavuse antud brändi poolt kehtestatud kvaliteedi standarditele. Kõik müügil olevad tooted on hoolikalt valitud ning iga ese on eraldi kontrollitud, et ei esineks praaki/vigu/mittevastavust brändile omases numeratsioonis.

6. Vastutus ja vääramatu jõud

6.1  Kaupmees ja Külaline vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

6.2. Kaupmees on isikuandmete vastutav töötleja, Kaupmees edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

6.2  Kaupmees ei vastuta:

6.2.1  Külalise süül toote halvenemise või kahjustumise eest;

6.2.2  puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel;

6.2.3  puuduste eest, mis on tekkinud toote kasutamisel, kui Külaaline on toodet kasutanud järgimata kasutus / hooldusjuhendit.

6.2.4. transpordi firma poolt tekkinud kauba kohale toomise hilinemise eest.

6.2.5. purunenud kauba eest, mis on purunenud traspordi firma süü läbi.

6.3  Kaupmees ei vastuta Külalisele tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaupmees ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

6.4  Kaupmees ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Külalisele tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

7. Muud tingimused

7.1  Kaubamajas registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab Kaupmees Külalise kohta tema poolt sisestatud kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, tava- ja e-posti aadressid) ja teabe sooritatud ostude kohta. Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks, ostuharjumuste analüüsiks ning analüüsi tulemusel Külalisele sobivate pakkumiste tegemiseks. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud Külalise isikuandmeid kolmandale osapoolele, välja arvatud koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel. Külalisel on õigus näha Kaupmehe käsutuses olevaid andmeid tema kohta ja keelata edaspidise andmetöötlemise.

7.2  Külalise ja Kaupmehe vahel seoses Kaubamaja vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Külalisel õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

Karlev OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.



Karlev OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
E-pood: Hotmedia.ee